maandag 12 november 2012

Afgelopen week

Afgelopen week was de week dat:

Ik aan de bak ging met die ene supertoffe maar héél erg moeilijke sollicitatieopdracht,   het begin is er, nu de rest nog....

Dat ik een nieuwe bijlesleerling ontmoette.

Dat ik chocoladekoekjes bakte.

Dat ik stoofvlees maakte wat erg goed gelukt was, al zeg ik het zelf. Geliefde vond het ook, gelukkig maar.

Dat ik voor een lief iemand een kaartje schreef.

Dat ik gezellig ging eten en kletsen bij een vriendin.

Dat ik schreef over mijn favoriete kinderboek.

Dat Bert bij Boer zoekt vrouw nog steeds een enorme botterik was.

Dat ik Vijftig tinten grijs uitlas.

Dat ik meedeed aan de voorronde voor het Groot Dictee.

Dat ik de weekendbijlage van De Volkskrant kocht, puur omdat er een boekje bij zat.

Dat ik er achterkwam dat het Groot Dictee dit jaar met mijn verjaardag valt. 



1 opmerking: