zondag 2 december 2012

Afgelopen week

Door al het surprise - en sollicitatieleed weinig tijd om te schrijven, maar even een recap van afgelopen week!

- Ik schreef over Fifty shades of Grey voor Incognitief en dit stuk is tot nu toe een van onze best gelezen stukken, w00t! Waarschuwing voor als je het wil lezen: ik vertel waar het over gaat én ik ben niet bepaald positief.

- Ik maakte een surprise en over een uurtje ongeveer gaat het heerlijk avondje voor ons al beginnen!

- Mijn geliefde heeft de printer nieuw leven ingeblazen. Ik geloof dat ik nooit eerder zo blij ben geworden van iets elektronisch! Op mijn computer na, maar die is alweer bijna drie jaar oud.

- Ik had een brunch van een jarige vriendin, waar het eten heel erg lekker was en ik daarna zelfs nog even in de file terecht kwam (dat was minder).

- Ik ging naar Wintertuin met twee vriendinnen, maar omdat we veel bij te praten hadden glipten we vrij snel een cafeetje in voor een kop thee en een brownie. Geen slechte keuze!

Verder? Tsja. Nouja, dat was het weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten