zondag 16 december 2012

Deze week

Deze week was een speciale week, toch ga ik eens proberen deze in een notendop samen te vatten. Inmiddels ben ik wel uit mijn 'O my ik ga trouwen' roes en kan ik weer normaal ademhalen!

Dinsdag verscheen op Incognitief dit artikel.

Dinsdag op woensdagnacht, in de nacht van mijn verjaardag, werd ik ten huwelijk gevraagd. En ik zei ja!

Woensdag was ik dus de hele dag nog jarig maar veel deed ik daar niet mee omdat ik die zaterdag mijn verjaardag al had gevierd. Ik had vrij genomen en was vooral bezig met het hysterisch bellen van familie en vriendinnen om het nieuws te delen. 's Avonds ging ik met mijn kersverse aanstaande eten bij De Firma in Nijmegen. Review volgt! Hierdoor heb ik het dictee gemist, wat pijn doet, maar ik had dit keer een verdomd goede reden. 

Donderdag hele dag gewerkt en vrijdag liet ik mijn ring, die veel te groot was, op maat maken bij de juwelier. 

Dit weekend werkte ik aan mijn nieuwe site en aan een proefopdracht. 

Oja voor de geïnteresseerden, mijn bling!




4 opmerkingen: