woensdag 22 augustus 2012

Tips van Sophie

Ik lees graag tips. Ik geef graag tips. Een beetje gejat van andere blogs, maar toch. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft, al is het maar een klein beetje. Veel plezier met mijn tips!

- Eet je graag pindakaas? En graag banaan? Leg eens plakjes banaan op een boterham met pindakaas en strooi er kaneel overheen. Je weet NIET wat je proeft!

- Max factor False Lash Effect is nog steeds de beste mascara ooit. 

- Ooit eens gelezen op een forum: strooi een lepeltje cacaopoeder door je chili con carne, serieus, dat is lekker!

- Deze week: Corona's in de bonus bij de AH. Ik ga ze zelf drinken bij Fajitas die ik later deze week ga maken. Als het lukt, komt er weer een recept online. 

- Je hebt eigenlijk maar weinig schoonmaakmiddelen nodig. Maak ramen en spiegels schoon met een sopje van afwasmiddel en azijn en strooi soda in je gootsteen als deze erg smerig is. Werkt als een tierelier en voor de hippies onder ons: weinig chemicaliƫn.

- Koop Medjoul dadels in plaats van gewone. Ik vond gewone dadels maar muf en saai, deze zijn daarentegen ontzettend lekker, zoet, caramelachtig en aangenaam plakkerig.

- Bij de Lidl koop je de lekkerste Griekse yoghurt ooit. Buiten Griekenland dan.

- Als je zelf graag tomatensauzen/soepen maakt, de blikken/pakken van Heinz zijn reuzelekker. Wel duurder dan Euroshopper, maar maakt een fiks verschil.

Nou dat zijn er een paar. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft. Tot de volgende tips!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tips! Ik vind het altijd heerlijk om te lezen! Vooral de eerste tip ga ik eens proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Je zal er geen spijt van krijgen, ik beloof het! ;)

    BeantwoordenVerwijderen