zondag 21 oktober 2012

Dingen

Dag allemaal. Mijn excuses voor het verlaten van Desopheelste. Alweer. Het was me een weekje wel zeg!

Incognitief is onverwacht een flink succes geworden. Dit doordat mijn geliefde zo grappig was om mijn artikel naar Heleen van Royen te tweeten. Ik zei: 'Nee niet doen!' En toen ik even niet keek, deed hij het zomaar onder het mom 'Ach ze zal het toch niet lezen, maar je weet nooit'. En wat dacht je, ze twitterde terug:



Supertof! Je begrijpt, de statistieken van Incognitief rezen de pan uit. In totaal is mijn artikel bijna 2300 keer bekeken. Een vliegende start dus!

Dan nog wat 'volwassen' dingen. Geliefde en ik hebben een oriĆ«nterend gesprek bij De Hypotheker gehad. Over 'Belangrijke Zaken' en 'De Grootste Aankoop Van Je Leven'. Ja praat me er niet van. Advies? Wachten jullie nog maar even.

Nou en wachten zullen we, want het tweede 'volwassen probleem' diende zich al snel aan. Onze auto, probleemkind op wielen, bleek om door de volgende APK-keurig heen te kunnen komen weer flink wat doekoe's aan reparaties nodig te hebben. Terwijl dat koekblik al talloze euro's heeft gekost. Laat ik het zo zeggen: van ons spaargeld is weinig meer over. Dus mijn Geliefde zei: 'Laten we een nieuwe auto kopen.' En dat gaan we dus doen. Best spannend allemaal, want de laatste keer dat ik in een autogarage was geweest was met mijn vader toen ik veertien was. Ik kon me daar nog maar weinig van herinneren, volgens mij heb ik een halfuur lang suikerzakjes op elkaar zitten stapelen. Nu kon dit niet en moest ik bij een gesprek zitten over 'comfort packs' en 'fifty-fity deal'. Ik hoorde mezelf zelfs nog een vraag stellen. Over wegenbelasting. Nou jongens, ik heb NIETS met auto's, maar nu moest ik wel. Ik wil gewoon het liefst nog in mijn studentikoze appartementje zitten en Jersey Shore kijken in mijn pyjamabroek.

Want dat heb ik ook nog gedaan. Jersey Shore downloaden. Dag sociaal leven! Snooki, JWOWW en The Situation zijn even mijn beste vrienden. Meatball power!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten