maandag 15 oktober 2012

Verlaten

Ik heb mijn blog in de steek gelaten, voor een hele week. Mijn oprechte excuses!
Maar het was een week waarin vanalles gebeurde, bovendien heb ik nieuwe plannen gemaakt voor Desopheelste.

Even een paar belangrijke nieuwtjes:

Ik heb weer een boekenclub-bijeenkomst gehad met vriendinnen over Clausewitz van Joost de Vries, een tof boek!

De blog Incognitief is eindelijk online gegaan! De plannen hiervoor lagen al vrij lang en de redactie was al gevormd: Sevic en Von Wallenstein, de officiƫle bedenkers/oprichters, ken ik van de studie. Zij schrijven over films en sport en Gray Pathos schrijft over muziek. Ik schrijf zelf onder mijn pseudoniem Sophiesticated over literatuur. Maandag t/m donderdag komen er blogs van onze handen online over deze onderwerpen. Op woensdag komt mijn blog over literatuur. In het weekend hebben we gastblogs over heel andere onderwerpen.

Check zeker onze site even en like ons op facebook en volg op twitter!

Daarnaast ben ik druk geweest met andere dingen en heb ik zoals eerder gezegd andere plannen met deze blog. Zo schreef ik nog weleens over literatuur en dergelijke, ik heb besloten dat hier niet meer te doen omdat ik al over literatuur schrijf voor Incognitief en Nadelunch.com. Dat zou voor mij een beetje overkill worden. Bovendien bestaat mijn leven niet alleen uit literatuur (al zou dat soms heel fijn zijn) en doe ik ook nog weleens andere dingen.

Ook gaat Desopheelste flink gepimpt worden maar dat zien jullie later wel weer.

Ik leef gelukkig nog steeds!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten