zondag 28 oktober 2012

Knopen die zijn doorgehakt

De afgelopen week is er eentje geweest vol met spannende dingen, vooral heel veel leuke dingen! Een paar dingen houd ik voorlopig nog even voor mezelf, maar hier toch een lijstje:

- We hebben een nieuwe auto gekocht, over 2,5 week mogen we onze eerste baby verwelkomen.

- Ik was aanwezig bij een redactievergadering van Nadelunch. Leuk om mijn mederedacteuren eens te ontmoeten in het eggie!

- Ik heb me ingeschreven bij de KvK. Meer informatie volgt nog.

- Ik had een feestje van een vriendin die maar liefst twéé masters heeft behaald en nu toch echt klaar is met studeren.

- Ik heb een mail gekregen dat ik door ben naar de volgende ronde voor een heel toffe sollicitatie. Fingers crossed!

- Ik schreef deze tekst voor Incognitief.

- Ook minder leuk nieuws. Zo is het hondje van één van mijn cliënten op brute wijze gestorven.

- Mijn Whatsapp heeft het begeven.

- Ik ging naar de bioscoop voor de verfilming van Alleen maar nette mensen. Toffe film maarja het boek is beter. Zoals gewoonlijk.

- Ik heb weer niet gesport.


2 opmerkingen: