woensdag 26 december 2012

2012 en 2013

Gezien op enkele andere blogs, waaronder Des, dus ik ga het ook doen. 
Omdat na-apen gewoon makkelijk is.

2012 was een bewogen, maar prima jaar, een hoop gebeurd, een hoop waar ik op had gehoopt is ook niet gebeurd, maar over het algemeen was het een goed jaar. Ik heb het idee, hoe cliché dit ook mag klinken, dat ik dit jaar écht volwassen ben geworden. Bam, van het studentenleven ineens hop het werkende (nouja) leven in, nieuwe 'echte' auto, gesprekken over hypotheken en als klap op de vuurpijl ga ik ook nog trouwen. Nóg meer volwassenenshit om over na te denken. En dat terwijl ik nog heel graag, op mijn 25e, stiekem Disneyfilms kijk in mijn pyjamabroek.

Enkele dingen van 2012:


  • Ik ben begonnen met bloggen en met veel schrijven voor andere sites, wat ik echt ontzettend leuk vind. Ik vond schrijven altijd al leuk maar durfde nooit zo goed openbaar te gaan. Nu vind ik het allemaal best. Bring it on!
  • Ik heb erg veel 'solliciteerervaring' opgedaan haha, tsja de economie is hard, maar ik ben blij met de keuze gemaakt om te gaan freelancen. Daarnaast heb ik wel ander werk dus we kunnen de rekeningen betalen. Daar ben ik dankbaar voor.
  • Een jaar geleden had ik nog geen enkel idee wat ik in hemelsnaam met mijn leven wilde doen, daar ben ik dit jaar wel achtergekomen.
  • Ik heb nog steeds een verschrikkelijke smaak in tv-programma's, die in 2013 ook vast niet gaat veranderen. Jersey Shore, Teen Mom, Honey Boo Boo, Tabatha, Extreme Couponing, ik wil MEER!
  • Oh, maar ik kijk ook graag naar dat Gouden Eeuw programma, don't worry, ik ben niet alleen maar oppervlakkig!
  • Ik heb gewoon een aantal erg leuke dingen gedaan, zoals een Drekrace, wijnproeverij, chocoladeworkshop, en nog wel meer. Volgend jaar nog meer!
  • Ik ben ten huwelijk gevraagd. Need I say more?

Enkele dingen die ik wil voor 2013:

  • Weer een hele hoop boeken lezen.
  • Gewoon lekker doorgaan met bloggen en schrijven, wellicht meer voor andere sites.
  • Weer meedoen aan de Marikenloop.
  • Beginnen met de bruiloft te regelen. Ik denk zelf alleen: locatie - jurk-jurk-taart-jurk-schoenen-jurk-muziek dus ik vergeet vast erg veel. Ik heb wel hulp nodig, helpen jullie ook?
  • Tante worden! Wat ook gaat gebeuren rond juni :):):)
  • Een paar heel erg lekkere taarten bakken.
  • Weer mijn 'zomerlijf' krijgen om in bruidsjurken te komen zonder te moeten huilen. (Lekker tegenstrijdig met het voorgaande punt...)
  • Veel freelancen!
  • Een nieuwe familiedag organiseren. Broerlief, als je dit leest, help je mee?
  • Ik wil weer eens schilderen, gewoon omdat het kan.
  • Gewoon veel leuke dingen, of dat nu speciaalbiertjes drinken op het terras is, een weekendje weg naar een andere stad, bioscoop, taart eten met vriendinnen, bordspelletjes doen, een driegangen diner voorbereiden, hardlopen...alles is mogelijk!
Ik heb er zin in! 2013! Kom maar op!!!!

6 opmerkingen:

  1. Klinkt als een goed jaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kun je dit overzicht nu al maken terwijl er nog een hoogtepunt uit 2012 moet gaan komen? --> mij ontmoeten bedoel ik dan he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jaar! En een fijne jaarwisseling alvast, zo te zien staan er een hoop leuke dingen op de planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Sophie,

    Thanks voor je reactie op mijn blog! En ook al ben ik het er niet helemaal mee-eens, ik vind het fijn om af en toe wat reacties te krijgen, óók minder positieve. Dat neem ik allemaal weer mee en zal er aan denken als ik weer iets dergelijks schrijf.

    Fijn weekend!

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen