zondag 23 december 2012

Kerstgroet

Dag allemaal,

Ben ik weer, voor wie dacht dat ik vast doodziek was/geveld door griep/stiekem getrouwd in Las Vegas/op vakantie was, dat was ik allemaal niet. Ik was deze week een beetje te lui, sorry daarvoor...

Ik zit met mijn hoofd ook veel meer bij mijn nieuwe site, die in het nieuwe jaar komt, dan deze. En zoals altijd deze tijd van het jaar, zit ik enerzijds vol met goede voornemens voor het nieuwe jaar, anderzijds vol met voorpret voor de feestdagen. Want de feestdagen, die worden ontzettend leuk! Lekker eten bij mijn schoonouders en eigen ouders, aan mij (en Verloofde) de taak om een prachtig vleesgerecht op tafel te zetten (blijft nog even geheim!) en een mooi toetje. Aan mijn geliefden die dit lezen, jullie zullen niet teleurgesteld worden! Hah! Met O&N ga ik twee dagen naar een huisje in Groenlo met vrienden, lekker twee dagen lang veel eten, chillen, drinken en feesten. Yeah!

Enkele van mijn goede voornemens of doelen voor 2013:
- Veel bloggen op mijn nieuwe site
- Een site maken voor mijn freelance werk
- 10 km weer lopen bij de Marikenloop
- 5 kilo afvallen (Ik heb nu wel een ontzettend goed doel, namelijk in een bruidsjurk passen!)
- Beginnen met onze bruiloft te regelen
- Auto afbetalen
- Veel boeken lezen
- De belangrijkste: gelukkig blijven!

Daarnaast heb ik nog meer voornemens, die te maken hebben met werk, blog en leven maar die houd ik liever voor mezelf.

Voor nu, lieve lezers en lezeressen, wens ik jullie heel erg fijne feestdagen en alvast een heerlijk 2013! Speciaal voor jullie: katjes in een bloemenmandje!


1 opmerking: