dinsdag 20 november 2012

Afgelopen week

Gebeurde er weer vanalles maar toch ook niet zoveel.

- Probeerde ik drie nieuwe speciaalbiertjes uit. Geen één heeft het tot mijn  favorietenlijst geschopt.

- Werkte ik aan twee sollicitatieopdrachten.

- Schreef ik voor Incognitief, en hadden we een vergadering.

- Hoorde ik dat een thuiszorgcliënt was overleden.

- Kwam ik erachter dat mijn tv-debuut op Uitzendinggemist staat!

- Was ik woensdag snipverkouden.

- Ging ik met geliefde eten bij Sid & Liv.

Maakte ik niet bijster veel interessants mee, maar die weken heb je soms!


5 opmerkingen:

  1. Je kunt het niet over je speciaalbiertjesfavorietenlijst hebben en hem niet plaatsen! Enlighten us!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga ik een keer tijd voor maken, mijn beste! Ik weet iig dat de Slobberbok er niet op staat, ondanks de geniale naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach die weken heb je er soms tussen zitten! Wat voor speciaal biertjes had je genomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Saaiere weken zitten er soms ook tussen hé, maar goed ook want dan kun je op krachten komen voor de mega super deluxe spannende weken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben helemaal gelijk! Nu heb ik afgelopen week gelukkig weer wat spannender dingen meegemaakt. Ik houd jullie op de hoogte! Sorry voor het gebrek aan nieuwe blogjes, komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen