woensdag 7 november 2012

Het theekopje van Bert

Ik dacht nog zo: ik ga níet over Boer zoekt vrouw schrijven, het hele internet schrijft verdorie al over BZV (de geijkte afkorting). Zoals je ziet, ik kan het niet laten. 
Niet nadat ik Bert, brombeer met vissenlippen, heb gezien in een theekopje. Een theekopje in Disneyland als ik me niet vergis, samen met liefje-in-spé Henrieke. 
Ben je in Parijs, stad van de liefde, denk je nog steeds meer aan het fisten van koeien dan aan de liefde bedrijven met de vrouw van je dromen, die JOU BERT heeft gekozen uit honderd brieven. 
O wat heb ik medelijden met Henrieke, die vrolijke blondine die 'wel iets voelt groeien'. Ja, de hoeveelheid kersenprut in de crepes, of 'pannenkoek' volgens Bert. 'Het is gewoon een pannenkoek.' Ja Bert. En Henrieke is een zoogdier, en die moet je behandelen alsof je elk moment een veulen uit haar down under trekt, doe dat maar Bert, als jij je dan beter op je gemak voelt. Maar doe één ding niet meer, ga niet meer in een theekopje zitten. Met een chagrijnig gezicht, alsof Barrie elk moment om de hoek komt kijken. Henrieke vindt je leuk BERT, ZIJ VINDT JOU LEUK. Maar je ziet het niet, of je wil toch niet, botterik. En dan trek je maar een pruillip in zonnig Parijs, en mag je op een vakantie waar heel Nederland jaloers op is. En dan zit je daar met zo'n kop. 

Kom op Bert, get it together shitface! De vrouw van je dromen ligt in hetzelfde bed, en jij denkt alleen maar aan je 'Bertman' pakje en aan de nieuwe ronde kalveren die je nog moet inenten. Of weet ik veel want een veearts allemaal doet. 

Henrieke, je verdient beter. Ik weet precies wat je moet doen: bel Barrie.

En zo zat hij daar dus. In een theekopje.

4 opmerkingen:

  1. Hahaha. Ik kijk geen bzv maar ik vind alle stukjes die er over geschreven worden hilarisch, en deze met stip bovenaan. "Get it together, shitface!" :') Nieuwe favoriete quote!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja, het is echt een trieste bedoening daar, vind ook dat ze Barrie moet bellen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar verluidt heeft ze wel iemand anders gebeld, anything is better than Bert!

      Verwijderen