vrijdag 14 september 2012

Lijstje met stomme én leuke dingen

Dit vind ik allemaal stom. Ik begin met stom en eindig met leuk:

De Albert Heijn die 2% korting gaat eisen bij leveranciers. Juist AH, met je grote mond over duurzaamheid en eerlijkheid en je glanzende blaadjes met oersaaie recepten en lachende kinderen, juist jij gaat nu de boeren, die het al moeilijk hebben, nog eens extra dwingen om méér en goedkoper te produceren tegen lagere prijzen? Ik pik het niet. Ik ga je boycotten voor zover ik kan. Ook al haat ik bijna alle andere supermarkten, dit gaat nog moeilijk worden.

Mijn eeuwige neusverkoudheid waardoor ik nu moe ben en chagrijnig en me extra veel van bovenstaande acties aantrek. 

Mijn vriendje die per ongeluk mijn sleutelbos meeneemt naar zijn werk.

De koude septemberwind waardoor ik meteen weer een gortdroge huid op mijn benen krijg. Tijd voor de pyjamabroeken, koppen hete thee en ongeschoren benen. Tijd voor cocoonen! Al is dat helemaal niet stom.

De afwas die ik nog moet doen. Die is gewoon altijd stom.

Leuke dingen, want het leven is toch LEUK:

Cote d'Or melkchocolade met gekarameliseerde amandelen met een mespuntje zout, OMG ZO LEKKER ZO LEKKER

Deze website, ik ga een dier sponsoren: http://www.gentlebarn.org/virtual_barn.php hoe leuk is dit! Pas wel op, als je net zo'n emo bent als ik ga je gegarandeerd huilen bij het lezen van de zielige omschrijvingen van de dieren. Bedankt Naamgenootje!

Leuke plaatjes met katten, works every time!

Mijn huisgenoot die gelukkig thuis blijkt te zijn en mij binnen kan laten op deze gure dag.

Valt het op dat ik dieren leuk vind? Ik heb niet op de Partij voor de Dieren gestemd, wat mijn moeder wel twee keer heeft gedaan, maar ik ben blij dat een dergelijke partij daadwerkelijk in de kamer zit. 

Leuke plaatjes met katten met hoofddoekjes. Want ik eindig graag met een leuk plaatje.



2 opmerkingen:

  1. Oooh dat laatste plaatje zag ik op Tumblr en ik moest toen zo lachen. :') (Oh en bizar trouwens van de AH, dat wist ik niet: Bah!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja ik zag hem op 9gag! Soms moet ik zo verschrikkelijk hard om zoiets lachen vanuit het absolute niets. En dat van AH zijn nu grote acties over bezig bij het hoofdkantoor! Ze gaan al wat veranderingen doorvoeren ten gunste van de boeren gelukkig. :)

    BeantwoordenVerwijderen