zondag 16 september 2012

Tips van Sophie deel 2

Niet getreurd op deze (toch nog) zonnige zondag! Ik heb nóg meer tips! 

Heb je geen Lidl in de buurt voor Griekse yoghurt? Bij de Aldi hebben ze die nu ook!

Wil je graag hoge hakken maar kun je er niet zo makkelijk op lopen? En heb je geen zooltjes in huis? Dan heb ik een werkelijk waar geniale tip. Inlegkruisjes. Serieus. Inlegkruisjes. Knip ze eventueel een beetje bij en plak ze zo, hoppa, in je schoen, als het moet plak je er twee op elkaar. Ik doe dit iedere keer als ik pumps draag (lees: drie keer per jaar) en ik heb veel minder snel last van blaren dan wanneer ik dit niet doe. Probeer het eens!

Beautytip nodig? Wenkbrauwpotloodjes en wenkbrauwgel van de HEMA hebben mijn gezicht al meerdere malen gered na een avondje doorzakken of een nacht zonder slaap.

Krijg je altijd vlekken op de spiegels als je die probeert schoon te maken? Gebruik dan een klein drupje azijn met keukenpapier of wc-papier, daarmee krijg je het vet goed weg. 

Ik heb het al vaker gezegd, maar van een klein beetje cacaopoeder wordt je chili con carne lekkerder. Een halve tot een hele theelepel does the job.

Cote d'Or melkchocola met gekarameliseerde amandelen en zout is echt heel erg lekker.

Wil je iets leuks doen in omgeving Utrecht en ben je niet bang om vies te worden? Ga een drekrace doen bij De Boerinn in Kamerik. Erg vies, erg leuk, erg vermoeiend, plan een uitgebreide douche - en -chillsessie voor de uren die volgen. En zorg ervoor dat je heel erg oude kleren aantrekt.

Dat waren weer enkele van mijn tips. Doe er vooral je voordeel mee!

5 opmerkingen:

  1. Hahaha de inlegkruisje in je schoentip is de meest briljante tip die ik in tijden heb gehoord.
    En dat van cote d'or is absoluut waar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar als je dan je schoenen uitdoet wanneer je bij iemand thuis bent ofzo, dan zien ze dat je inlegkruisjes in je schoenen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Okee, die van die inlegkruisjes ga ik eens proberen. Als ik durf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja iedereen ziet je inlegkruisjes maar ach...je hebt wel meteen de zweetgeur van je voeten erin zitten! En goede reden om je schoenen anders aan te houden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen